Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye låter! kom å hør:)) trenger kritikk


Rune11

Anbefalte innlegg

Hmm. Var noe med miksen som minnet meg litt om typ Kaptein Sabeltann på 100 dager.

På hade på bade (hadet på badet?) var det noe rart med den akustiske gitaren, som minner om en form for samplingsfeil. Eller om det bare er veldig høye frekvenser som bør tones ned.

Men, hade på bade var slettes ikke verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandet spiller kult, jeg er mer usikker på vokalen. Veldig tilgjort måte å synge på, alt for mye luft i stemmen etter min smak. Synes jeg.

Det låter bedre når han synger lengre opp i registeret...

Akk.gitaren på hade på bade er sur, husk å stem før dere spiller inn.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandet spiller kult, jeg er mer usikker på vokalen. Veldig tilgjort måte å synge på, alt for mye luft i stemmen etter min smak. Synes jeg.

Det låter bedre når han synger lengre opp i registeret...

Akk.gitaren på hade på bade er sur, husk å stem før dere spiller inn.

Lykke til!

heilt enig så langt med begge dere:)) kompet på hadepåbadet er bare studio klikken enda... og vokalen på 100dager er allerede syngt inn på nytt..

var mere ute etter vurdering av låtene:)) btw,,,hadet på badet vokalen er den som blir på ferdig mix:)) men 100 dager suger enda..og har for mye luft i stemmen:)) er enig med at den er litt for mye tilgjort..derfor jeg sang den inn på nytt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.