Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Er det den som står i det høyre prøverommet? Isåfall har jeg netsen prøvd den. Skulle plugge den i et Marshall stack som sto der, og det kom den pipelyda nå jeg plugga inn! Den var sånn alle i butikkene hørte sinnsykt høytm jeg bare la den fra meg og stakk fra prøverommet!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er det den som står i det høyre prøverommet? Isåfall har jeg netsen prøvd den. Skulle plugge den i et Marshall stack som sto der, og det kom den pipelyda nå jeg plugga inn! Den var sånn alle i butikkene hørte sinnsykt høytm jeg bare la den fra meg og stakk fra prøverommet!!!!

Det kan lønne seg å bruke riktig ledning og adapter, eller putte noen batterier i gitaren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du først skal ha en custom gitar laget til deg, så er det faktisk mulig å få installert Variax elektronikken der. De selger løst til gitarmakere om det skal ønskes. Ingen dum idè spør du meg. Dyrt; ja, men skal du ut med penger til en spesialbygget gitar så har du råd til Variax innmaten også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet Variaxen for ca et år siden uten å bli særlig imponert. Nesten så man hører gitarlyden blir modellert. Mulig dett er bedre på den nye.

Men uansett så syns jeg hele gitaren ser litt feil ut. Det mangler et eller annet. Vet ikke hva, men den ser skikkelig naken og kjedelig ut. Ville aldri bli sett med noe slikt, men nå er jeg kanskje litt bortskjemt også da...hi hi... ;)

M

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvis du først skal ha en custom gitar laget til deg, så er det faktisk mulig å få installert Variax elektronikken der. De selger løst til gitarmakere om det skal ønskes. Ingen dum idè spør du meg. Dyrt; ja, men skal du ut med penger til en spesialbygget gitar så har du råd til Variax innmaten også :)

Bare synd at Variax elektronikken ikke selges separat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare synd at Variax elektronikken ikke selges separat.

Mente du generelt eller for vanlige kunder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mente du generelt eller for vanlige kunder?

Generelt, du må kjøpe en Variax gitar for å få tilgang til elektronikken. Det kommer sikkert til å forandre seg snart, når etterspørselen blir stor nok, men for tiden må man ha en Variax fra før av for å kunne få laget en custom gitar med Variax innmaten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.