Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PerA [15.11.08]


PerA

Anbefalte innlegg

287580.jpeg

Ibanez Artcore AS-73. Kjekk liten sak, allsidig. Har satt inn et sett med GFS Mean 90-mikker i stedet for Donald-mikkene som satt i.

Kostet meg ingenting fra eBay.

287581.jpeg

Fender Telecaster, kjøpt av Orsvend på forumet. Kroppen og elektronikken er gammel, men halsen er en allparts-type hals.

En skikkelig mannegitar, med hals som sier BØFF og lyd som gir deg Springsteen- og Stones-vibber til langt ute i neste måned.

287582.jpeg

Fender MIM Strat med satin finish. En skikkelig bruksgitar. Kjøpt i 2003, har byttet stemmeskruer til noen låsbare fra Korea, samt slengt inn noen texas specials. Låter fint, spiller bra og tåler alt. Blir nok aldri å selge denne - har alt for mange gode minner.

287583.jpeg

Hjemmesnekra fretless gitar. Var før en Squier av noe slag. Tror jeg har en tråd om den i DIY-forumet.

Utrustet med de gamle mikkene fra Straten, samt en Seymor Duncan av noe slag. Jeg har loddet den selv, noe som gjør at den bråker noe inn i helvete.

Bruker flatwoundstrenger og bue.

287584.jpeg

Fender Blues Junior. 15w rør, koselig liten amp som har tjent meg godt i mange år. Spiller høyt nok, og har en flott cleanlyd.

Men den bærer på huet ut om jeg finner meg en rimelig Roland Jazz Chorus.

287585.jpeg

Effektbrettet mitt, som er utrustet som følger:

Boss RC-2

T.c.Electronic Nova Delay

Guyatone VT-3 Tremolo

VOX Volumpedal

Maxon SD-9

T-Rex Møller

MXR Super Comp

Korg Pitch Black

T-Rex FuelTank og Tonetrunk.

I tillegg til dette har jeg en Pocket POD, en Selmer Altsaxofon, MIDI-keyboard, en Roland MT-32, og noe studioutstyr.

(Beklager ræva bilder, men jeg er ingen fotograf).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.