Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LEEM micpreamp


Anbefalte innlegg

hmm... så disse i en av katalogene mine... sinnsykt billig... 295,- pr stk... lurer på om jeg skal kjøpe et par til å bruke som line-drivers og evt om jeg trenger flere micpreamper... har 4/6(kommer an på hvordan jeg setter opp utsyret) kanaler uten preamp.. men trenger jo ikke alltid det heller... men men...

de har balansert(xlr)/ubalansert(jack) inn og ut... +phantom....

noen som har erfaring med de?

for mitt bruk trenger de ikke være bra.. bare ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke de låter så veldig fett :P

Hehe ...

LEEM er litt LAME tror jeg , og IALLEFALL om de koster 295 , da suger de nok ganske kraftig ..

Kjøp deg en ART Studio V3 Tube ,, koster 2600 , det er det beste du får til lav pris , sies det .. Derfor jeg fikk meg en sånn , og jeg lover det , du kommer IKKE til å angre på lyden du får .. Helt RÅ lyd for prisen..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå heller for en Behringer.. de koster vel rundt 500,-

Har liksom en mental sperre som sier at alt utstyr som har er "tilsvarende" og har lavere pris en Behringer (som er billigmerke) er dårlig kvalitets- og lydmessig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåh nei... synes at behringer(mic2200) preampen jeg har er bra nok... nesten klinkende god.. tror jeg må opp endel i pris for å få noe bedre...

men til den prisen så kunne jeg jo fått opp resten av kanalene mine slik at jeg kunne ha brukt de... ikke det at jeg trenger så knakende god kavlitet på de.. men at de vil funke helt greit (som line-driver/micpreamp)..

har planer om å kjøpe meg en art preamp etterhvert også, til å bruke på spdif-kanalen.... men... har jo ikke så god råd for tiden... og dama trekker ut noe jævlig med penger...

har endel annet på lista jeg må kjøpe først også... men som sagt.. kunne greit å presse inn et par av de leem preampene innimellom...

skal dere holde på med musikk... stay single! hehe...

men det jeg egentlig lurer på er om noen har noen erfaring med de... har ikke interesse av å høre om alle andre preamper... det har jeg hørt før... ved mindre dere har noen andre som kan konkurrere i pris... f.eks 4-6 preamps i rack til en ikke alt for stor penge... ikke åtte kanaler... og ikke adat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.