Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp - EZDrummer i Garageband


rocktrond

Anbefalte innlegg

Jeg har innstalert EZDrummer - og finner at det har lagt seg i: "Macintosh HD > Application Support > EZDrummer"

Jeg åpner så Garageband - oppretter et nytt project - trykker på "i" knappen - åpner Details og åpner lista under Instrument Generator - og der skal vel i teorien EZDrummer nå ligge? Men det gjør det ikke hos meg.

Er det noe jeg gjør feil. Eller har noen tips til hvordan jeg kan få EZDrummer til å dukke opp i Garageband?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt VST og Component filene over til [ditt brukernavn]->Bibliotek->Audio->Plug-Ins. VST-filen skal i VST mappen, og Component-filen skal i Component mappen. Så er det bare å gå ut og inn av Garageband.

Det skal fikse biffen. Det jeg gjorde for å få det til å funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - da avinstallerte jeg og slettet etthvert spor av EZDrummer og startet på nytt.

1. Innstalerte EZDrummer

2. Innstalerte EZDrummer Update (1.0.1 tror jeg det må være)

3. Flyttet EzDrummer.component og AudfhV.component fra

Macintosh HD > Library > Audio > Plug-Ins > Components

til

Macintosh HD > Users > trond > Library > Audio > Plug-Ins > Components

4. Flyttet EzDrummer.vst fra

Macintosh HD > Library > Audio > Plug-Ins > VST

til

Macintosh HD > Users > trond > Library > Audio > Plug-Ins > VST

Deretter startet jeg opp Garageband, men fortsatt ingen EZDrummer under Instrument Generator. Gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart om det ikke funker hvis du har flyttet VST-components-filene... GarageBand støtter kun au...

Jeg hadde forsåvidt det samme problemet som deg i helgen, men fikk fikset det. Skal skaffe deg komplette filbaner når jeg kommer hjem til mac'en min senere i dag.

Endret av knugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.