Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Guide for en nybegynner på gitar??


eskarls

Anbefalte innlegg

hei

Jeg skal lære meg å spille gitar, og lurer veldig om det er noen som kan gi meg tips på hvilken bok(cd) som er best og enklest for å lære meg å spille??? Jeg er helt fersk og må også lære meg noter!!

Noen som har noen tips.....det finnes så mange bøker og cd der ute!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Lillebjørns gitarbok på starten.. Men jeg kunne heller ingen av låtene i den, og jeg syntes den var så kjedelig at jeg la den fra meg litt ute i den... Tror det er veldig mye bedre å begynne på gitarkurs... Men det sakl visst være en god bok har jeg hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen gode hjelpemiddler å komme med......

Har skjønt at lillebjørn ikke er noe for meg!! Må vel finnes en bra og enkel bok, eller en dvd hadde vært genialt med en live instruktør rett i stua?? Har ikke lyst å bruke masse penger på dette. Skal være noe jeg skal greie på egen hånd i stua. Ser det finne sen del kortere hefter uten allt ditt og datt, som går rett på sak! Som denne :

The Guitar Guru -

# Dette er en enkel og genial måte å lære deg gitar eller hvis du kun ønsker å ha en "huskeliste" med deg på party eller nachspiel.#

Noen som vet noe om dette....

Når jeg først er i gang så trenger jeg tips til en bra og billig gitar også??

Kanskje bruktmarkedet er bra her...????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.