Web Analytics
Jump to content

Kaman GTX 23

Minde94
 Share

Recommended Posts

Disse er vel ikke påfallende sjeldne, ei heller verdifulle, dette var billige gitarer da de var i salg. Meeeen, min første elgitar var en sånn, og den hadde jeg mye glede av. Den ble kjøpt i 1991 tror jeg, og kostet vel ca 3500 da.

Jeg har min fremdeles et eller annet sted, men den er ombygget og omlakkert til det fullstendig ugjenkjennelige. Har du bilder av din? Skulle gjerne sett hvordan disse egentlig så ut :)

Disse er vel ikke påfallende sjeldne, ei heller verdifulle, dette var billige gitarer da de var i salg. Meeeen, min første elgitar var en sånn, og den hadde jeg mye glede av. Den ble kjøpt i 1991 tror jeg, og kostet vel ca 3500 da.

Jeg har min fremdeles et eller annet sted, men den er ombygget og omlakkert til det fullstendig ugjenkjennelige. Har du bilder av din? Skulle gjerne sett hvordan disse egentlig så ut :)

ja, jeg har det, men jeg kan ikke legge dem ut her. men jeg er helt enig med deg, det er en veldig god gitar ; )

Jeg har en GTX23, rød med normal headstock (ikke reverse). Fikk den til konfen i '93 og den var ikke dyr mener jeg å huske. Tror det var rundt 3000,- med en 15w Squier-combo inkludert. Gikk lenge med planer om å modde den, men nå ligger den bare pakket ned. Får ikke bestemt meg for hva som er best av å bygge den om til spillbar stand eller beholde den original av nostalgiske grunner.

Kaman Guitars som merke er borte forlengst, men Kaman Musical Group omfatter i dag bl.a Takamine, Ovation og Hamer ifølge nettsiden.