Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kaman GTX 23


Minde94

Anbefalte innlegg

Disse er vel ikke påfallende sjeldne, ei heller verdifulle, dette var billige gitarer da de var i salg. Meeeen, min første elgitar var en sånn, og den hadde jeg mye glede av. Den ble kjøpt i 1991 tror jeg, og kostet vel ca 3500 da.

Jeg har min fremdeles et eller annet sted, men den er ombygget og omlakkert til det fullstendig ugjenkjennelige. Har du bilder av din? Skulle gjerne sett hvordan disse egentlig så ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er vel ikke påfallende sjeldne, ei heller verdifulle, dette var billige gitarer da de var i salg. Meeeen, min første elgitar var en sånn, og den hadde jeg mye glede av. Den ble kjøpt i 1991 tror jeg, og kostet vel ca 3500 da.

Jeg har min fremdeles et eller annet sted, men den er ombygget og omlakkert til det fullstendig ugjenkjennelige. Har du bilder av din? Skulle gjerne sett hvordan disse egentlig så ut :)

ja, jeg har det, men jeg kan ikke legge dem ut her. men jeg er helt enig med deg, det er en veldig god gitar ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en GTX23, rød med normal headstock (ikke reverse). Fikk den til konfen i '93 og den var ikke dyr mener jeg å huske. Tror det var rundt 3000,- med en 15w Squier-combo inkludert. Gikk lenge med planer om å modde den, men nå ligger den bare pakket ned. Får ikke bestemt meg for hva som er best av å bygge den om til spillbar stand eller beholde den original av nostalgiske grunner.

Kaman Guitars som merke er borte forlengst, men Kaman Musical Group omfatter i dag bl.a Takamine, Ovation og Hamer ifølge nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.