Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone Elite Les Paul Custom!


Kian

Anbefalte innlegg

.012.. det er jo sykt heavy! Hadde aldri klart å spille på noe sånt selv :-D

Enig der. Kjører .011 selv, men begynner å spille andre ting enn RATM riff osv nå, så litt tynnere strenger hadde nok passet meg bedre. Skal gå for 10 sett. Noen bra typer å anbefalle anyone? Har Ernieball nå.

Elixir, Blue Steel og d`addario...

Elixir er vel de beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.012 er ganske heavy!

Han som brukte den hadde visst brukt den til Jazz.. Vet ikke hvorfor han har strenga opp med .012.. Men han var gammel og hadde vel noen år bak en planke.. Så musklene i fingra var vel trent opp :-D

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.012.. det er jo sykt heavy! Hadde aldri klart å spille på noe sånt selv :-D

Enig der. Kjører .011 selv, men begynner å spille andre ting enn RATM riff osv nå, så litt tynnere strenger hadde nok passet meg bedre. Skal gå for 10 sett. Noen bra typer å anbefalle anyone? Har Ernieball nå.

Syn det er fint med .010 sett på Les Paul hvis man skal ha vanlig stemming eller Eb. Light top heavy bottom funker også fett, men personlig syns jeg at de tykkeste strengene blir i det tykkeste laget.

D'Addario er jo bra strenger.. Ellers så har jo Musikanten begynt å ta inn Rotosound(tror jeg det var) hvor du får med en ekstra tynn E streng om du kjøper en pakke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.