Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Defekt gain kanal på JCM 800


Micro Cut

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte nylig en brukt Marshall JCM 800 2205 topp av en kar i Sverige. nå er ampen kommet, men gain kanalen fungerer ikke som den skal. Det kommer nesten ikke lyd, og jeg har sporet problemet til gain knotten. Den er ganske løs i forhold til de andre knottene og signalet kommer sånn halveis tilbake til normalt når jeg tar på den. Hvor mye tror du dette kommer til å koste å fikse, og hva kan jeg gjøre med denne svenske-jæ%@#/??? Burde jeg annmelde det eller burde jeg prøve å få han til å betale for reperasjonen? Hvordan kommer jeg best ut av dette for å si det sånn?

Endret av Micro Cut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk fornuftig med svensken og prøv å få et deal. Fortell om problemet osv før du går løs på han.

Men om han nekter, så kan du fyre løs :P

Men er du sikker på at det ikke er posten som har tullet litt med den? Posten behandler ikke akkurat pakkene sine forsiktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk fornuftig med svensken og prøv å få et deal. Fortell om problemet osv før du går løs på han.

Men om han nekter, så kan du fyre løs :P

Men er du sikker på at det ikke er posten som har tullet litt med den? Posten behandler ikke akkurat pakkene sine forsiktig..

Ops. Har allerede sent ham en litt ehh.."Hissig" mail. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at det er noen stor sak å fikse hvis det bare er det ene potmeteret. Men det er uansett uakseptabelt å selge noe som ikke virker som det skal uten å informere om det. Du bør helst ta det opp på en ordentlig måte med han først. Men jeg ser at du allerede har sendt sinnamail så jeg er kanskje litt sent ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.