Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender til metal?


Yeah-Sweet

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

for en person med et lavt budjett som har litt peiling er det viktig hvilken gitar det er, som kanskje kjører gitaren rett inn i en amp uten et lass med effekter, da bør en tenke litt over hva en trenger, men i de fleste tilfeller kan du spille det meste med de fleste gitarer, og i mange tilfeller så kan du splitte en humbucker til en singel...

men hvis du er i tvil om fender funker til dine behov så se på andre merker,

Endret av GuitarFreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis du er i tvil om fender funker til dine behov så se på andre merker,

Dette er et godt råd - ikke lås deg til et enkelt merke. Finn heller ut de forskjellige alternativene som ville passe ditt behov og dine ønsker. Og PRØV forskjellige gitarer. Man vet aldri hva som kan være utslagsgivende for at en gitar ikke passer deg. F.eks har jeg en Ibanez som jeg trodde ville være det ultimate for meg, men så sier mine korte fingre (10 tommeltotter) at dem vil ha en gitar med kortere skalalengde - så nå står RG'n nesten ubrukt på grunn av denne ene tingen. I den grad man kan elske en gitar så elsker jeg RG'n, men det endrer ikke det faktum at jeg nesten ikke bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.