Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Åherrejesus, for noen skills!


Metalbrain

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det jo slik at for å gjøre det stort så må det være enkelt og superfengende. Folk flest driter vel i hvor gode gitaristene i et band er så lenge det er fengende og har fine tekster og alt mulig rart. Bare se på Metallica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo slik at for å gjøre det stort så må det være enkelt og superfengende. Folk flest driter vel i hvor gode gitaristene i et band er så lenge det er fengende og har fine tekster og alt mulig rart. Bare se på Metallica.

Jaha? Så du mener at Metallica er et band som baserer sine sanger på "fengende" riff som lokker 12-14 små disney jenter på konert?

Hva er din begrunnelse at du sammenligner the Jonas Brother med Metallica egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo slik at for å gjøre det stort så må det være enkelt og superfengende. Folk flest driter vel i hvor gode gitaristene i et band er så lenge det er fengende og har fine tekster og alt mulig rart. Bare se på Metallica.

Jeg syns ikke f.eks master of puppets eller orion er så innmari enkelt :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIER DU AT METALLICA IKKE ER FENGENDE!?

Jeg har ikke sagt noe om disneyjenter.

Jeg satte det kanskje litt på spissen. Jeg ville fram til at folk flest hører ikke på musikk på grunn av fantastisk flinke gitarister. Folk hører vel ikke på metallica for at kirk hammet er så utrolig flink? Men heller for at de synes musikken de lager er fengende og god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Så du mener at Metallica er et band som baserer sine sanger på "fengende" riff som lokker 12-14 små disney jenter på konert?

Hva er din begrunnelse at du sammenligner the Jonas Brother med Metallica egentlig?

Haha lurte no sjukt på det der jeg og..

Jeg er ikke storfan av metallica,, men de har mange fete sanger..

i nåtidens musikk-verden er det å lage sanger til små fjortis-unger the easy way to go.

Jeg ville heller prøvd å satse på litt skills, og et litt vanskligere publikum...

Jeg ville heller sammenligna Jonas folka med de derre tyske tokio-folka..

begge equals totalt crap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Greia er at ingen av dissa hadde blitt noe hadde det ikke vært for at en haug med jenteunger syns de er søte eller at de har støtte fra et milliardkonsern ! Gnome, samme for meg om du hører på de eller ikke, men det er ihvertfall ikke god pop. Og leifandreas? Er du ødelagt i hodet? Jeg har ikke sagt noe om at man må spille kjemperaske soloer eller være kjempegod på gitar for å være verdt å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Greia er at ingen av dissa hadde blitt noe hadde det ikke vært for at en haug med jenteunger syns de er søte eller at de har støtte fra et milliardkonsern ! Gnome, samme for meg om du hører på de eller ikke, men det er ihvertfall ikke god pop. Og leifandreas? Er du ødelagt i hodet? Jeg har ikke sagt noe om at man må spille kjemperaske soloer eller være kjempegod på gitar for å være verdt å høre på.

+12345678910!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.