Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Euphor i ulike farger... [20.01.2009]


The Euphor

Anbefalte innlegg

Må i det minste lage tråden, ellers kommer det aldri bilder.

Mine nåværende gitarer:

Ibanez Jem7RB. Denne har fått endret utseende, finish og mikker er endret. DiMarzio Air Norton og Tone Zone humbuckere, Fender Custom Shop '54 singlecoil. Hun lyder navnet Sarah. Den eneste med navn.

Neste er også Ibanez, en RG410 i Cherry Ice finish. Denne stakk CastorFiber av med for lenge siden, som mager trøst har jeg nå denne:

6770285447_17dcea56a0_z.jpg

Rack laget av Capro. Fire enkle units med et snev av rosa aroma. Noen kjappe bilder for inntrykkets skyld.

Kabinett. Laget av Magnus Wiig. Speakon er kult. biggrin.gif Finnes flere bilder her.

Denne tråden er ikke ekstremt oppdatert ser jeg, men ettersom det tok en evighet å ordne fem bilder fra mobil til PC (ingen kabler, mobil som ikke vil sende bilder via e-post etc... GRRR!) så kan jeg ikke tro det blir bilder av mye annet med det første. Det er to gitarer som mangler akkurat nå, og preamp/sluttrinn er godt gjemt inne i racket. :) Vel, tele er jo stas... Nesten sunburst også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.