Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nebelung Guitars


kake

Anbefalte innlegg

Funnet ut at det virker ganske håpløst å få noe ordentlig humbuckerlyd fra straten min, og det kan være like greit og kjøpe en ordentlig gitar når jeg først vil ha gibsonlyden. Har sett litt på Nebelung-gitarene.. Er de noe bra? Regner med at det vil høres ganske likt ut som en gibson (samme treverk, humbuckere, halslengde osv)... Og er de bra, i forhold til prisen (5600,- ny) i forhold til en tilsvarende epiphone for eksempel? Har også sett noen brukte til rundt 3000-4000kr. Er det bra pris på noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL HA! en seriøst, sjærpings gutter, hvis man kan velge mellom kjipe humbuckers eller rå p90s er jo valget lettere enn lett. En i burst med svarte p90 hadde vært helt killer.

Og ift. spørsmål om disse vs epiphone. Vel, disse selges på godlyd for å si det på den måten. Dette er godt gitardesign, litt offset body og gullende gode kritikker er vel alt du trenger til svar. Epiphone er et 100 på dusinet-merke, dette er et prøveprosjekt hvor et par hundre ble produsert, prisen er upåklgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren er feit nok, den. Fikk veldig kra kritikk i Musikkpraksis.

Funker veldig bra til både rock og blues. Medium C hals.

Bra kvalitet. selges både hos Godlyd.no og Vintagegitar.no

Jeg har en til salgs her på forumet. Satt opp og justert av Ronnie selv.

Selges kun fordi den legger seg veldig tett opptil lydbildet av Les Paul'n min.

Endret av Stringmachine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.