Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Digitech JamMan strøm problem


hermok

Anbefalte innlegg

Kjøpte en slik i USA og det viste seg at denne tar ikke batterier. Så peisa USA adapteren i veggen med overgang til norsk to pinner. Litt lys og deretter svart. Nå får jeg den ikke igang. Lukta brent. Har jeg ødelagt pedal eller USA adateren? Den har selvsagt annen pinn så jeg kan ikke bruke norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da må du enten bytte ut pluggen i boksen, eller lodde på pluggen på en vanlig 9v- adapter. Det er da ikke noen heksekunst. Aner du ikke hva du skal gjøre, så kontakt meg på PM, så skal vi se om vi kan få til en avtale.

Hvis ikke finnes det flere og mer erfarne "boksefiklere" her på forumet enn meg, som det er mulig å spørre.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Vel, da må du enten bytte ut pluggen i boksen, eller lodde på pluggen på en vanlig 9v- adapter. Det er da ikke noen heksekunst. Aner du ikke hva du skal gjøre, så kontakt meg på PM, så skal vi se om vi kan få til en avtale.

Hvis ikke finnes det flere og mer erfarne "boksefiklere" her på forumet enn meg, som det er mulig å spørre.

Lure litt på å kjøpe fra USA på Ebay, så lurte på om det ordna sej?

Kan en bruke USA versjonen i Noreg eller må en kjøpe en Jamman for norsk strøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en PM til kristoffereide her på forumet. Han er langt over middels flink med pedaler og elektronikk. Han kan sikkert se på pedalen for deg også. Ikke vondt ment CF ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke noe problem. Men å lodde på en plugg er selv jeg kapabel til. Men nå har jo trådstarter tenkt på dette i et års tid, så jeg regner med at han har løst problemet.

Til MusicMats- du må ordne en strømforsyning som går på 220 Volt, ja. Kjøper du en slik pedal fra USA, kan du bruke pedalen, men ikke strømforsyningen som følger med, sånn uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.