Web Analytics
Jump to content

Merkeleg resonering i Xiphosen min

ToreFagerheim
 Share

Recommended Posts

For ei stund sida var eg plaga av ein slags etterklang i Xiphosen min. Eg fann kjapt ut at dette var fjørene som resonerte, og dempa dei med eit lommetørkle. Så var alt fint, men BAM, i går kom det ein ny resonerande pest. Har prøvd å dekkja til alt av elektronikk med lommetørkle, men har ikkje gjort nokon skilnad. Har ikkje peiling på kvar denne lyden kjem frå. Får berre lyden dersom eg speler på gitaren for så å dempa strengene, eg kjenner vibrasjonane ganske godt i halsen på gitaren. Før, då det var fjørene som resonerte, kunne eg få same lyden med å slå på brua, men det får eg ikkje no.

Nokon som kan ha peiling? :mellow:

Tja, stemmeskeskruer? Hadde en bass en gang i tiden der jeg trodde hele trussroden skranglet, men så var det en stemmeskrue.

Hadde samme problem med min gamle LTD gitar. Jeg gjorde akkurat som du gjorde med fjørene og i tillegg isolerte litt i hulrommet inne i pickupsene.

Hjalp litt, men ikke 100%. Jævlig irriterendes. :S

Aaaaah! Eg fant det! Det var visst strengene som resonerer mellom låsenøtta og stemmeskruene. Då er det vel berre å finna fram teipen...

Men kvifor har ikkje dette skjedd før, og kvifor skjer det no? :unsure:

Nei, det var såpass merkbart at eg kan ikkje ha unngått å leggja merke til det før. Men uansett, no er det ikkje noko problem lenger. :D

(no kan eg endeleg gå over til å faktisk spela på gitaren igjen...)