Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

På jakt etter rørforsterker.


Ixnay

Anbefalte innlegg

Heisveis folkens. Jeg har spilt gitar i to år, og har hatt en Peavey transtube forsterker på 15w. Jeg føler at jeg trenger, og har lyst på en ny forsterker.

Jeg spiller i all hovedsak all type musikk, utenom cuntry. Liker spesielt musikk av typen til Satriani, Clapton, og ellers mye metal og rock.

Jeg har tittet på Engl forsterker, en Screamer, og jeg lurte på hva dere hadde å si om denne. Evt. om dere har noen bedre forslag til hva jeg burdte investere i.

Jeg har ingen begrensning på hvor mye jeg kan bruke på forsterker, men jeg vil gjerne holde det under 10 000. Den skal brukes til både fornøyelse og evt. bandpractice =)

alle svar taes imot med et takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satriani og Clepto er jo to vidt forskjellige lydbilder.

Hvilket budsjett har du?

Ser for meg å kjøpe en god rørcombo og peise på med pedaler, som foreslått tidligere- er en go ide!

Kjøp en god "clapton-amp" og bruk pedaler for å få Satriani-lyden. Det tror jeg vil gi best resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Heisveis folkens. Jeg har spilt gitar i to år, og har hatt en Peavey transtube forsterker på 15w. Jeg føler at jeg trenger, og har lyst på en ny forsterker.

Jeg spiller i all hovedsak all type musikk, utenom cuntry. Liker spesielt musikk av typen til Satriani, Clapton, og ellers mye metal og rock.

Jeg har tittet på Engl forsterker, en Screamer, og jeg lurte på hva dere hadde å si om denne. Evt. om dere har noen bedre forslag til hva jeg burdte investere i.

Jeg har ingen begrensning på hvor mye jeg kan bruke på forsterker, men jeg vil gjerne holde det under 10 000. Den skal brukes til både fornøyelse og evt. bandpractice =)

alle svar taes imot med et takk.

Orange Tiny Terror, en fantastisk røramp for en rimelig penge. Jeg har brukt den i to mnd nå og min Marshall JCM 800 50w er satt bort for en stund....Finn deg ei sjappe og test den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.