Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klipp fra neste Megadeth DVD


rocktrond

Anbefalte innlegg

Håper ikke Megadeth begynner som Iron Maiden og spy ut live-skiver, DVDer og diverse compilations i ett sett. Kan ikke være lenge siden det kom en live DVD..

Synes nok Megadeth har mistet litt av sjarmen og blitt litt mye "stadion-band", men jeg ser de gjerne live neste gang de besøker landet, det var rett så fint sist gang.

Broderick klarer seg fint, selv om jeg ikke har helt sansen for alt han driver med, kult at han spiller soloene omtrentlig som de er istedet for å ta helt av på egenhånd. Tornado-soloen er glatt en av de jeg virkelig setter pris på. Synes Pitrelli gjør den perfekt på den første live-skiva/DVDen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et klipp fra den kommende live DVD'en til Megadeth: "Blood In The Water: Live In San Diego". Om det noen gang har vært tvil om at Chris Broderick fyller skoene til tidligere gitarister så blir tvilen fjernet til gangs her (jeg har ikke tvilt). Se/lytt og nyt:

Ååhh dritbra saker :D

Chris Broderick har jeg aldri tvilt på.. ikke det att jeg har noe imot Marty Friedman,

tvert imot, digger fyren no sjukt.

Ser ut som att denne kommende DVD`en kommer til å bli knallbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Megadeth begynner som Iron Maiden og spy ut live-skiver, DVDer og diverse compilations i ett sett. Kan ikke være lenge siden det kom en live DVD..

Er noen år siden jeg fulgte med alt Megadeth gjør, men synes den Live in Buenos Aires DVD'en nettopp kom ut. Jeg kikka litt på den, men synes ikke den var no bra. Synes dette nye klippet er mer lovende.

Broderick klarer seg fint, selv om jeg ikke har helt sansen for alt han driver med, kult at han spiller soloene omtrentlig som de er istedet for å ta helt av på egenhånd. Tornado-soloen er glatt en av de jeg virkelig setter pris på. Synes Pitrelli gjør den perfekt på den første live-skiva/DVDen.

Synes Broderick nailer den Tornado soloen veldig bra, uten at det blir anstrengt eller dumt. Har ikke hørt Al Pitrelli versjonen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Megadeth begynner som Iron Maiden og spy ut live-skiver, DVDer og diverse compilations i ett sett. Kan ikke være lenge siden det kom en live DVD..

Synes nok Megadeth har mistet litt av sjarmen og blitt litt mye "stadion-band", men jeg ser de gjerne live neste gang de besøker landet, det var rett så fint sist gang.

Broderick klarer seg fint, selv om jeg ikke har helt sansen for alt han driver med, kult at han spiller soloene omtrentlig som de er istedet for å ta helt av på egenhånd. Tornado-soloen er glatt en av de jeg virkelig setter pris på. Synes Pitrelli gjør den perfekt på den første live-skiva/DVDen.

Megadeth har jo allerede gitt ut Warchest, og nå nylig kom jo Anthology: Set the World Afire, selv om jeg synes at Warchest faktsik er verdt å kjøpe kun på grunn av dvd'en som medfølger.

Til klippet, som noen hadde nevnt så håper jeg også at dette blir bedre enn "That one Night". Likte dessverre ikke stilen til Glen Drover, og syntes ikke at han spilte de gamle soloene på en spesielt bra måte. Chris Broderick derimot, gjør en ekstremtgod jobb, men som de fleste så foretrekker jeg Marty Friedman anyday (det måtte jo komme i en Megadeth-tråd). Teknikken til Broderick er helt klart på et nivå som er mye høyere enn Friedman, men er ikke så glad i de tingene jeg har hørt fra Broderick, men blir spennede å høre hvordan soloene blir på en Megadeth-plate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.