Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig ferdig


Anbefalte innlegg

Eg har no holdt på i månadsvis (med mykje lange pauser) med å restaurere min gode gamle Epiphone S-400 fra seint 80-tall, hovedsaklig har eg jobba med lakkering. Desverre dreiv eg i min pure ungdom med å pusse ned og lakke gitaren omtrent like ofte som eg skifta underbukser, så utgangspunktet var ikkje spesielt bra. Fekk mykje gode tips her på forumet av Castor og Greener, men så snart eg hadde fått løyst eit problem, dukka eit nytt opp, og slik fortsette det i det uendelege. Så i dag fekk eg nok, den lakken skulle tydeleg vis ikkje bli fin, so då fann eg ut at i staden for å prøve å få den fin utan å få det til, skulle eg rett og slett slite den ut, prøve å få den til å sjå ut som den har vore på veien kontinuerleg dei 20 åra den har eksistert. Og eg synst det blei litt tøft, om eg so må seie sjølv. Bortsett frå lakkeringsarbeid på kroppen, har eg modifisert headstocken litt, laga litt rundare kantar og , samt skifta stemmeskruar. Pussa også over halsen og la på eit lag klarlakk på hals + headstock. Filte også over banda en liten grann. Sidan strengelås-systemet funka særs dårleg, fjerna eg låseskruane og sette på eit vintage truss rod cover (veldig fornøgd med det...) Ellers lakka eg det svarte plekterbrettet kvitt og skifta ut alle knottane. Tok også ein rens på all elektronikken. Og no skal eg prøve å legge ved noken bilder her. skal vi sjå...:

279913.jpeg

279914.jpeg

279915.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at det er flere som bidrar med bilder av modifiserte gitarer. Jeg kan se du har holdt på med litt lakkering, ja, og litt "hjemmerelicking".

Uten at jeg skal legge meg borti arbeidet ditt, men har du overveid å jevne ut kantene på den lakken du har tatt vekk, slik at det ser mer ut som det er slitt vekk over tid? Forsøk for eksempel med 240 slipepapir, og slip kun på kantene av det som skal se slitt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjorde akkurat som du sei, slipte i kanten på "slitasjen" med fin smergel...men tydelig vis ikkje nok :huh: Eg må snart få i gong eit nytt prosjekt der eg får bruke alle dei gode råda du gav meg, syns det er forferdelig artig å holde på med slikt, synd det ikkje skulle bli så vellykka med denne ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.