Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Damer i musikkvideoer


rocktrond

Anbefalte innlegg

Mens vi er inne på det- selv om jeg er så gammel at jeg er "mannsgris" per definisjon- og derfor ikke bør spørre- blir det damer på scena den 7.? Eller må jeg jeg nøye meg med svette musikere? Og du får ikke tskjorte hvis jeg ikke får plekter!

Det skal settes opp gjerde som er lånt av Fjellhallen, så i utgangspunktet blir det nok bare fem svette karer :P Plekter ordnes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er inne på det- selv om jeg er så gammel at jeg er "mannsgris" per definisjon...

Jeg stiller i samme kategori selv, men siden jeg spiller i et band der jeg er eneste "gamling" - så har jeg alibi om vi skulle finne på noen sprell :)

Om vi lager musikkvideo noen gang hadde det vært jævlig morro å lage en parodi/tributt til 80 talls greiene - med damer, motorsykler, skinnklær, Marshall vegger... hele pakka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med et par nye her :)

Alice Cooper - Poison (usensurert versjon)

(det beste stedet for Mustasch videoer er deres egen hjemmeside - går desverre ikke å linke rett til videoene der. Mens du er der, sjekk ut videoen til Double Nature - den er genial - selv uten damefaktor :P )

Metallica - Turn the page - ikke veldig glamorøst, blir nesten deppa av den, så det er så vidt jeg tar den med.

Kid Rock - American Badass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående damer og musikk. Noen her som har sett mötley Crue Live? :lol:

Så dem i 2003-4 eller noe, litt av et show skal jeg si dere. Flere damer enn lydfolk og musikere på scena :lol:

2005 i spectrum ja what a show..

plenti me damer som ser på også..

opptak fra samme turneen..

http://www.dailymotion.com/relevance/searc...crue-live_music

i 2000 hadde di faktisk dame med på trommer også

http://www.dailymotion.com/relevance/searc...in-jackso_music

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.