Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noken som kunne tenke seg å være instruktør ?


zumsteelguitar

Anbefalte innlegg

Hei Gitar Norge :blush:

Då sparkar eg ballen ut til dokke som er brukarar av Gitarforumet.

Er det noken som kunne tenke seg å være instruktør på sammling for eksempel gitaristar og band ?

Då tenker eg på grunnleggande ting som øvelse på skalaer i forskjellige mønstre, speling i band, dei allminnelege basic tinga som er viktig både for nye, og meir rutinerte musikkarar.

Forslag :

Konseptet er basert på bindande påmelding med deltakar avgift som inkluderer overnatting på Hotel m/alle måltider

og kursutgifter til instruktør/er samt øvingsrom.

Denne modellen er brukt i det norske Steelgitarmiljøet og fungerer ganske greit. Det er spesielt greit for dei som ikkje spelar i band, og som kan komme seg ut å treffe likesinna å spe på med ny dose inspirasjon.

På denne typen treff kan det og være en idè å arrangere en musikkalsk lørdagskveld som er opent for publikum med inngangsbiletter som inntektskilde for sammlinga og den økonomiske sikkerheten.

Ka meiner dokke ?

En liten hemmlighet på slutten, "shortey" er en nær slektning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt eller ikkje, det er ei vurdering som sjølvsagt må diskuterast. Men å for eksempel avslutte lørdagskvelden med en slags Jam session eller noke slikt.

Det er ett hav av både musikkinteresserte som sikkert ville ha glede av en slik kveld, og ikkje minst alle kjellar gitaristar med utruleg potensiale som ingen har høyrt eller veit om.

Litt bakgrunn for denne tanken

Høsten for 2 år sia so starta eg opp med å invitere ungdom til å få delta i noke som i dag heiter

Byrkjelo Musikkverkstad. 10-12 ungdommar møtte opp, og 6 av dei etablerte ett band med en gang.

Eg lånte ut mitt utstyr, var på bygda å lånte en del, og fekk aksept for å kjøpe slagverk som Kommunen betalte.

En måned etterpå so sende eg inn søknad til Frifond, MVO (musikkverskstadordningen) om middlar til innkjøp av musikkutstyr både forsterkarar, schene utstyr og diverse instrumenter. Gleden var stor når vi på vårparten kunne konstantere att vi i sammla støtte hadde nær 100 tusen kroner til disp.

Byrkjelo er ei lita bygd på vestlandet som primært har landbruk som næring. Idretten er den aktiviteten som får stort sett all oppmerksomhet, både fotball, og friidrett.

Fordommar og kjeltringstempel

Etter en hard familiediskusjon for godt over 2 år sia, vart grunnlaget for denne musikkverkstad tanken gjort. Diskusjonen var Idrett opp i mot Musikk og alle dei nedlatande komentarar og fordommar som folk har om ungdom som ikkje er aktive i en eller anna form for sport. Dei er stempla som udugelege, late, og bråkete som berre går og slenger.

Men......! Det var nettopp dei som Byrkjelo Musikkverkstad fekk som medlemmar, som er trufaste med øving, som skrive egne sangar, og som har ett mål, og etter disse 2 åra er faktisk mentaliteten stort forandra blant bygdefolket når gjelder å bedømme ungdom ut i frå hårfarge, lengde på hår og svarte klær.

Tida er moden for å tilby dette bandet, Byrkjelo Musikkverkstad, og andre en form for aktivitet som kan hjelpe til å marknadsføre musikken, marknadsføre dokke sjøl som resursar ( som les dette) vi må prøve å få til noke ute blant publikum som er givande og sosialt.

Kom med innspel og idèar, vi får ha som mål å synlegjer musikken slik at idretten ikkje får all oppmerksomhet og resursar. Kommunen har fritidsleiarar som er betalte for å få til slike ting, eg gjer det gratis.

So langt har det gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.