Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forskjellige innspillingsprogrammer


siimen

Anbefalte innlegg

Oppretter denne tråden for å litt oversikt over hva folk bruker.

Selv bruker jeg Cubase men er absolutt ikke fornøyd siden jeg får ei feilmelding der som jeg ikke klarer å kvitte meg med. Derfor er jeg litt ute etter tips til andre som fungerer omtrent likt som cubase, og som har omtrent samme "utseende".

Fyr løs! Jeg vil få lagret noen innspillinger snart :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Audacity og prøvde Mixcraft, men gikk fort over til Cubase SX3.

Audacity fungerer jo ganske fint til enkle innspillinger. Syns det er ganske handy å ha på PC'en, selv om det ikke blir brukt så mye. Mixcraft falt ikke i smak hos meg.

Nå bruker jeg CUbase pga muligheter for VST-plugins, mixer og flere funksjoner.

Hvilken feilmelding får du? Jeg slet veldig med det i begynnelsen. Måtte søke en del på google, før jeg fakt ut at det var noe med markedingen. Markeringstingene på tidslinjen måtte stilles før lagring (stilles rett vei!)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garagband! Fordi det er låg inne på macen da jeg kjøpte den, og jeg fort ble god venn med det. Det funker stort sett alltid som det skal, og er ganske perfekt for enkle innspillinger. Veldig godt nybegynnerverktøy. Vurderer nå å gå over til Logic, siden jeg nå kjenner hver krok i Garagband og gjerne skulle hatt litt flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.