Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Selge utstyr?


Roffa

Anbefalte innlegg

Når kommer den egentlige salgsposten her på forumet, da? Eller er alt solgt på forhånd?

Ingen ting er solgt foreløpig. Tenkte jeg skulle ta noen bilder av bassene, men lite hjemme for tiden, så derfor TTT (ting tar tid)

Men bra respons på denne tråden da. Og med salgshjelp fra MrWalker også..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke finnes noe marked for å selge BX-5 til en grei pris kan jeg være interessert. Vil eventuelt kun bli brukt som innspillingsbass. Har enda ikke skaffet meg det... Og må jo ha minst én 80-tallsbass... Pris?

Kroner 2600,-. Med hardcase (orginal). Bra lyd og ganske lettspilt. Litt sær da, men det er vel alle disse headlessene.

PS: Den bruker vanlige strenger, så egentlig ikke en riktig headless (med "kule i begge ender-strenger")

Fritt levert Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få opp prisen på alle sammen, buddy! :D

Vintage Jaco Tribute fretless: 2900,-

Yamaha BX-5: 2600,-

Yamaha BB414FL: 2500,-

Hohner The Jack: 2900,- (denne bassen er så bra, at jeg har nesten ikke lyst til å selge den :( )

Alle kan leveres i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister egentlig mer med Hohneren.. :ninja:

Hvordan er den?

Hei Vuelo.

Har sendt deg en PM, men her er litt mer detaljer:

Veldig lettspillt og bra bass. Balanserer perfekt, både sittende og "i stroppen". God kvalitet, som det meste fra Hohner. Sjekk hva andre mener om samme type bass på harmony-central.com

Bassen har noen merker på baksiden etter beltespenne og noen få merker på framsiden, men disse er små. Skulle tatt noen bilder og fått lagt det på "til salgs" delen, men har ikke kommet så langt pga midt oppe i flytting. Beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.