Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Gjest HeavyBassDude

DSCN1106.jpg

se her, fersk en. byttet status 5eren min og fikk denne, 10 ganger mer fornøyd med denne en statusen(en 4 strenger status hadde jeg muligens foretrukket da, men men)

om 3 - 4 månder kommer det vel gjerne en listerud custom opp her og.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[]http://img.photobucket.com/albums/v329/Eddie-The-Trooper/DSCN1106.jpg

se her, fersk en. byttet status 5eren min og fikk denne, 10 ganger mer fornøyd med denne en statusen(en 4 strenger status hadde jeg muligens foretrukket da, men men)

om 3 - 4 månder kommer det vel gjerne en listerud custom opp her og.. :D

hvilken status?

begynner å bli no kos jaffal, selv om jeg er fan av flere strenger, hehe. vurderte en streamer selv nå, men kommer en thumb 5 i løpet av ei ukes tid istedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

Det var en Status Graphite Eclipse 5. en av de gamle modellene med trehals. nydlig bass, det skal de ha, tenker jeg skal skaffe meg en B2 i fremtiden, men jeg liker rett og slett ikke 5 strengere.

Skulle jeg skaffet meg B2'en nå hadde jeg vært nødt å selge Streameren, og det har jeg ingen planer om :P så da får heller jeg kjøre listerud og laminert hals som han mener skal holde nesten like bra som om jeg hadde grafitt rod'er i den.

Grattis med kjøpet! ska bli kanon og se den. (liker egentlig bare Streamer, Buzzard og Stryker designene, sært nok er egentlig ingen av de Warwick design :P delvis buzzarden er vel eneste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thumben er jo dritfet :) men liker maks 5 strengeren på den, 6 strenger blir for tykk hals

Er enig i det. Hadde en Thumb 6-strenger tidlig på 90-tallet, og det var en fantastisk bass på mange måter. Hadde det ikke vært for at den veide et tonn og hadde en helt horribel balanse, hadde jeg nok beholdt den. :)

Neck dive er ikke beskrivende for den balansen... føltes mer som om den var i fritt fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ok, her er min rigg, bildet er dårlig, tatt med mobil kamera

Riggen

Fender Geddy Lee jazz bass, med DiMarzio Model J pickups

Warmoth Fretless P-bass (el-kontraen :P) med flatwound strenger

Ampeg STV 410HLF cabinett

Tech21 Sansamp RBI

QSC EX1600 power amp

Capro spesiallbygd 4U rack

Kjører powerampen i 400w med 4ohm, en kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.