Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

Har desverre ikke noen bilder her og nå, men legger inn tekst iallefall på hva jeg har..

-Fender Am.standard Presicion bass

-Fender MIM Jazzbass

-Ibanez AGB200 Hollowbody bass

-David Eden Nemesis RS410 combo

-Ampeg SVT-810E classic

-Ampeg SVT-4 Pro

Duger det folkens?

David Eden Nemesis Rs410 forresten til salgs. Kjempecombo med masser av trøkk, men selges grunnet overgang til Ampeg og da står den bare å tar opp plass..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det er min Epiphone Ripper bass :) og det er den jeg bruker mest. Har to andre; en annen jeg selger (Ibanez spring special bass) og min første bass som oftest sover i sin hardcase:P, men dette er ihvertfall Ripper bassen min:) Jeg har satt på Ernie Ball Flatwound strenger.

post-9177-0-11126200-1297020553_thumb.jppost-9177-0-02781500-1297020529_thumb.jppost-9177-0-89794100-1297020566_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

fortell heller om amp og kab i bakgrunnen. har du noe annet spennende?

gtrzn

Super Lead 100W og 1960 cab fra 1973 :) SuperLeaden er ikke alltid helt frisk, men låter som et uvær (bra) når den funker. Mulig jeg har 2-3 lignende topper i en kjeller i østfold, men er ikke sikker (10 år siden sist jeg sjekket).

Har mye annet rart også, men kanskje ikke så spennende for vintage-entusiaster ;) I kategorien halvgamle gitarer har jeg bl.a. en '69 LP Custom, en '79 strat og en '79 Hamer Sunburst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Lead 100W og 1960 cab fra 1973 :) SuperLeaden er ikke alltid helt frisk, men låter som et uvær (bra) når den funker. Mulig jeg har 2-3 lignende topper i en kjeller i østfold, men er ikke sikker (10 år siden sist jeg sjekket).

Har mye annet rart også, men kanskje ikke så spennende for vintage-entusiaster ;) I kategorien halvgamle gitarer har jeg bl.a. en '69 LP Custom, en '79 strat og en '79 Hamer Sunburst.

du får si ifra om du vil bytte 1960 kabinettet i et 1935b (bassversjonen)fra 1972. har to 1935b, men ingen 1960. bass kabinettene runder fint av den litt skarpe tonen man kan få fra super leadene. knall amper uansett :D

har du postet customen din i en galleriet-tråd, skulle likt å se den. ønsker meg en tilsvarende.

dobbeltsjekk kjelleren din, kan være gunnarpåmo har raidet den ;):ninja:

gtrzn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så den Ovation-saken i øvingslokalet vårt for en god stund siden. Ekstremt tøff bass, si fra hvis den blir til salgs :)

Her er litt av stashet mitt:

_p-bass.jpg

P-bass med Chandler hals og kropp laget av Pål Kristiansen, Hipshot stol og D-tuner, Seymour Duncan Quarterpounder. Svart beis og Danish oil til slutt.

_8.jpg

Warmoth hals og Chandler kropp, EMG PJs, Schaller stol og Gotoh skruer. Biltema sprayboks-unfinish, måtte ta den i bruk før lakkeringa var klar og kommer nok aldri til å gjøre det ferdig...

Så har jeg en hvit '92 japansk Fender Jazz fretless med EMGs.

Hadde til nå nylig en flott Stakset 5-strengs Jazz, men solgte den da den nesten ikke ble brukt, pengene har gått til nytt Warmoth-prosjekt med stolen jeg byttet til meg fra Airbrusher...

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.