Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

Må si meg enig der. Det er nok en Metro-modell, altså er den laget i Japan. Jeg tror Sadowsky'er skal selges for samme pris overalt, så hvis du finner den på hjemmesiden deres er det sikkert det han har gitt for den.

Jepp, det er en metro mv4. Tror jeg landa på nesten 20 laken til slutt - inkludert skatter og avgifter.

Roger Sadowsky garanterer for like god kvalitet på japan-bassene som de amerikanske. Forskjellen ligger i at du ikke kan velge specsa selv. Jeg er veldig fornøyd. Jeg var ute etter en "kjapp" bass som låter fett, uten å ha møbelflinkis-looket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

heavy bassdude: åssn er halsen på statusen? tynn?

Ja, Den er vel forsåvidt like tynn som Fender Geddy Lee Jazz Bassen min... bare breiere og flat bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. har testa 2 statuser og har likt de veldig godt. det er jo gjennomgående grafitthals på mosesen min, og det er definitivt den tynneste basshalsen jeg har vært borti, noe som passer meg som gitarist ypperlig. er blitt så vant med det at stort sett alt annet bare kjennes klumpete ut. er dog et par greier jeg ikke er helt fornøyd med på mosesen, men de har kun den ene modellen så det er ikke bare å bytte etter hva jeg vil ha. kunne kansje vurdert status som et alternativ når jeg evt skal bytte'n ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeavyBassDude

Nå vet ikke jeg helt hvor mye Statusen min sier for dagens status basser, denne er ca 10 år gammel(rundt der, personlig har jeg bare hatt den i 3 månder..) og er en av Modellene Med Hals i Lønn og gripebrett i en form av rosentre(han jeg kjøpte den av trodde det muligens var Palisander..) så det er godt mulig at status har gjort noe med halsen de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe gamle bilder, men skal komme med ny serie når racket fra capro kommer!

Sansamp RBI, funker bra, men jeg har tenkt å kjøpe ny preamp senere iår pga litt mangel på EQ, men Sansampen er god på hva den gjør, kvalitets preamp til en hyggelig penge!

sansamp1.JPG

sansamp3.JPG

plenty av inn og utganger og :)

Geddyen min, modda, DiMarzio model j pickups (ikke på bildet), svart plekterbrett og knobber

nygeddy1.JPG

har ikke et ordentlig bilde av min QSC EX1600 poweramp på 1200w, men det kommer! QSC'en veier 20kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe gamle bilder, men skal komme med ny serie når racket fra capro kommer!

Sansamp RBI, funker bra, men jeg har tenkt å kjøpe ny preamp senere iår pga litt mangel på EQ, men Sansampen er god på hva den gjør, kvalitets preamp til en hyggelig penge!

Hvorfor ikke bare kjøpe en grafisk EQ i tillegg? Hvis du uansett skal ha rack......Kan også på det varmeste anbefale BOSS sine EQ-pedaler....kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.