Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

Altså, Elros, det å bruke damen for å få solgt bassene = Teit...

Det er jo uansett bassen som er i fokus her da. Ikke meg. Synes det var en spennende vinkel å se bassen fra. Så insisterte på at dette bilde burde brukes. Men ellers så er det jo lov å synes at det er teit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Finn.no ;)

Joda, bassen er jo hovedfokus (Den er tross alt like stor som deg :P) Men jeg har sett altfor mange Ebay annonser, så det ble det jeg tenkte på, og derfor synes jeg det ble litt teit :P (Eller morsomt for min del, fordi jeg husket de..)

Så det er du som er skyldig i at han må selge alle disse flotte bassene :) velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var teit. Hadde du stilt i et adskillig lettere antrekk, hadde det vært teit, men dette var ikke det.

Når det er sagt, er du litt avslørt av de neglene. "Medisinmann- negler" på venstrehånda og gitarer går ikke i hop.

OT:

Men hver gang en mann kommer med en slik påstand som den siste, kommer det en flink dame og motbeviser det hele:

Imponerende!

Velkommen til forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Alle kort på bordet nå ja. :)

Stemmer: dette annonsen med bildet, dama, bassen.

Men det er ikke sånn at jeg selge alle bassene. Spiller ikke så mye for tiden, trenger penger.

Conklin bassen som er avbildet er min favoritt bass så jeg håper jeg kan beholde den. Det er også den bassen dama (sildree her på forumet) liker best. Men hun er ikke mye til bassist, da, som korrekt antatt.

Men jeg synest også det generellt er teit å bruke damer som blikkfang på annonser (eller på hva som helst). Men jeg vil jo ikke si nei når hun foreslår å bruke det bildet! Og det er jo et bra bilde. Særlig med det lys glimtet i bassen.

Endret av elros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synest også det generellt er teit å bruke damer som blikkfang på annonser (eller på hva som helst). Men jeg vil jo ikke si nei når hun foreslår å bruke det bildet! Og det er jo et bra bilde. Særlig med det lys glimtet i bassen.

Synes det var et bra bilde, med både pen dame, en spesiell bass samt et bilde av en starfighter på veggen i tillegg. :D Alle midler for å få solgt produktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.