Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

Haha for et lydklipp! Bra solo! Jeg digger de trommene :lol:

Skikkelig kult, men nå må vi ikke glemme at AJ kunne utfunket de fleste med 10 centimeter fiskesnøre og ei trefjøl.

Takk ;)

Trommene er ganske kule... skikkelig trommemaskin-trommemaskin... :D Det er Session Drummer'n i Sonar gjennom en Virtual Canvas med TR808-lyder. Bedre at det låter maskin, enn at det låter maskin-imitert trommis... om du forstår hva jeg mener. :D

Du har selvsagt helt rett med hensyn til AJ. :) Men selv om han selvsagt er i en helt enestående klasse, så blir jeg uansett forbauset over hvor mye av lyden som egentlig sitter i fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, så bare ikke sammenhengen med det som ble skrevet litt lengre opp. trodde det var snakk om opptaket, hehe..

Neida... :D

Er ikke egentlig så opptatt av om det finnes mennesker i verden som er dyktigere enn meg... det var selvsagt en annen sak da jeg var ung og lovende, men nå, da jeg hverken er ung (og dermed heller ikke lovende... det går jo over etter noen år :D ), så bryr jeg meg ikke så mye lenger. Det viktigste er å ha det trivelig med musikken... :) Og å faktisk lytte til guruene og la seg imponere uten et sekund å tenke "Å nei... jeg kan jo bare pakke sammen!!!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bass i huset

Må bare si at du kjøper basser som en villmann....

hehe... joda, er enig idet. :)

Men det går alltid en ut når en annen kommer inn, så sånn sett er det status quo. :)

Denne gangen var det et bytte. Ut med en 4-strenger (som ikke ble brukt) og inn med en 5-strenger. Jeg har spilt 5-strengere i stemt E-C i temmelig mange år, og jeg savnet å ikke ha den muligheten.

Nå blir det ikke noe handling før sommeren 2008. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.