Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassgalleriet


AXL

Anbefalte innlegg

palmer1.jpg

Denne skal bygges om til vertikal fretless, og første del er gjennomført. Skal gjøre noe mer med kroppen senere. :)

Hva er det du bruker som fot?

Jobber med lignende prosjekt(alt er egentlig klart bortsett fra foten <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

palmer1.jpg

Denne skal bygges om til vertikal fretless, og første del er gjennomført. Skal gjøre noe mer med kroppen senere. :)

Hva er det du bruker som fot?

Jobber med lignende prosjekt(alt er egentlig klart bortsett fra foten <_< )

Det som er brukt her er faktisk et notestativ. Men det er litt for slapt i fisken, men det dugde bra som testobjekt. Den beste løsningen er å bruke et Tom-stativ for slagverk. Der får du alle delene du trenger og kan montere på beste måte. Det blir en stabil løsning som kan justeres fritt i alle retninger. Men de koster litt, så derfor ble det notestativ for min del i testfasen.

Jeg har skrinlagt dette prosjektet, fordi halsen ble for flat og kjentes ikke riktig ut. Men halsen skal brukes til et nytt og mye mer spennende prosjekt, så "stay tuned". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bass i huset:

status1.jpg

status2.jpg

Kjøpt her i landet til en meget rimelig pris. Trodde i utgangspunktet at det skulle bli et problem med bare en mic, men det har det ikke blitt. Bassen låter rundt og fint, og selv om det mangler litt "bite" som man får fra en mic i stol-posisjon, så er det ikke egentlig noe stort savn. Klarer Anthony Jackson seg med en mic i denne posisjonen, så klarer vel jeg meg med det, også? :D :D

Endret av MrWalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.