AXL

Bassgalleriet

Anbefalte innlegg

Tror jeg begynner å finne ut hva jeg skal bruke feriepengene på.

Mayones Jabba Classic JJ i Dirty blueburst med maple fretboard. Sikle sikle.

Liker smaken din! Post den når den tid kommer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Liker smaken din! Post den når den tid kommer ;)

Yeah. Får se hva som skjer. Kan være feriepengene må gå til å betale skattesmell :P Tiden vil vise. Kanskje jeg får igjen og, er veldig usikker.

Ser nå at jeg posta i Galleriet... denne skulle egentlig i random-prat-tråden. Jaja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min nye custom LTD Phoenix 1004. Den var i utgangspunktet 2 tone burst. Legg også merke til utfalsingen / utskjæringen øverst på kroppen.

IMG_5559.jpg

IMG_5571.jpg

Endret av Telal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Here it is :)

Grættis med feit bass! Den fargen var killer! Rimelig spes halvavslutning, har ikke sett det før. Hvordan er den festet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grættis med feit bass! Den fargen var killer! Rimelig spes halvavslutning, har ikke sett det før. Hvordan er den festet?

Hvis du tenker på slutten av halsen så kan jeg fortelle at jeg festen den med 4 skruer. Den er en 35 skala bass - lang hals.

Halsen er formet slik for å sitte langt og godt i treverket på kroppen :) God overføring fra hals til kropp gir som regel bra tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den bassen til venstre en Fender? Du må vel ha moddet den, eller? Har ikke sett en slik fender før.. :) Ser ut som den kan gi litt punch!

De er en Fender precision deluxe. Mikkane er orginale,har skiftet preamp til East..( de har e å gjort me dem to andre) bytta stol til Babicz, å ny oversadel i messing som e å har på dem to andre....Så jo da, bra me trykk i den 5eren :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er en Fender precision deluxe. Mikkane er orginale,har skiftet preamp til East..( de har e å gjort me dem to andre) bytta stol til Babicz, å ny oversadel i messing som e å har på dem to andre....Så jo da, bra me trykk i den 5eren :-)

Hvordan liker du den Babicz-stolen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan liker du den Babicz-stolen?

Den e veldig bra, hadde badass stol før men problemet var at de ikkje var mer å stille på høgda, med Babicz så har du en enklere/ bedre justerings muligheter+ bra sustain. De e no de e syns da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt eller prøvd PJ pickup config før. Hvordan låter dette i forhold til en jazz bass? En P pickup og i jazz er jo singelcoils begge to. Den eneste forskjellen som jeg kan tenke meg fram til er at p-pickuppen gir en litt annen pickup posisjon mellom E,A og D,G stengen. Nå tenker jeg bare på neckpickuppen altså..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSCN0990_zps305006ba.jpg

NBD :D Eller, har hatt den til venstre en stund :P MTD Kingston 5 Fretless og Dean Edge 6 Fretless. Kommer til å selge MTD'en etterhvert tenker jeg. Huhey røtent bilde :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe basser! Du liker svarte fretless ser jeg ;) Har aldri fått interessen av en fretless noen gang, men det er en bass til hver smak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jessør, at det skulle bli omtrent identisk finish var ikke tilsiktet engang :P Men skitt au, det ser jo nice ut :) Falt for fretless etter å ha hørt Ark :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive