Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Powerball, kortsluttet.


embedded

Anbefalte innlegg

Dette høres sikkert jævla dumt ut - men kan det ikke være noen slags "overspenning" eller feil på det røret som lyser noe sinnsykt?

Hadde liknende problemer med Diezelen min for et års tid siden. Måtte inn på reparasjon FIRE ganger før jeg krevde ny amp av treffa. - og det fikk jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk om det er noe slikt som skjer med meg også, for det er det alltid :) Har aldri flaksen på min side. Jeg var glad jeg fikk den på igjen jeg da, men når det lyste så skikkelig og lagde den rare lyden ble jeg litt satt ut. Det var ikke før jeg trykka standbye switchen opp før den ene av de to sikringene røk igjen, og det kan nevnes at det var den bakerste av de to som har røket begge gangene.

Blir tricky å bytte denne forsterkeren når jeg har kjøpt den brukt, av en som bor 3-4 timer herfra, og jeg ikke kan bevise 100% at den ampen er kjøpt i den butikken liksom. Men er det bare meg som synes at slike ting ikke skal skje så fort med en så dyr amp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, burde ikke skje så fort på en så dyr forsterker. Da bærer det vel til en musikk foretning og punge ut en 1000 lapp for arbeidet.

Dude, rør er ikke spesielt pålitelige greier. Ihvertfall ikke nå om dagen, men at et rør ryker er ikke noe stor greie. Sånt skjer, det kan skje etter 2 dager og etter 5 år. Jeg har alltid et sett i backup for de ryker selvfølgelig alltid rett før eller under en gig. Jeg hadde et sett med helt ny KT66 hvor den ene lyste som en 60W pære med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.