Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Powerball, kortsluttet.


embedded

Anbefalte innlegg

vel, det er bare det det kan være :|

Wow, hvorfor spør du oss da, hvis du har så god peil på forsterkere at du kan konkludere med det? :huh:

GunnarpåMo har nok rett. En så ny forsterker som Powerball vil neppe få noe som helst problem som følge av at standby-bryteren står på...alltid...

Forteller de dere "tube-protection" lysene på forsterkeren deg noe? Hvis alt ser greit ut der, så tar du den med til forhandler og får dem til å fikse det på garanti/reklamasjon, hvis den er yngre enn 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ikke ta det sånn, men det er det eneste jeg kan tenke meg :) Fatter ikke hvorfor ikke den bare skal dø ut. Det går ikke an å skrue den på i det hele tatt. Får sjekke ting og tang igjen når jeg kommer hjem fra jobb.

Når jeg har kjøpt den av en annen kan jeg da få noe behandling ut av garantien, når jeg bor i en annen by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke akkurat et smell, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det akkurat som en lyspære som ryker.. lysglimtet var der hvertfall! :) hva som kunne ryke sikringene på den har jeg ikke aning på... for jeg har brukt den i et halvt år, på samme plass, i samme kontakt og har aldri hatt problemer.

hvilke sikringer er det snakk om, hvor får jeg nye slike, og hvordan vet jeg helt definitivt at det er det som er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke akkurat hvor sikringen(e) er på ampen din, men de pleier å være lett tilgjengelige bakpå forsterkere. Evt. må du fjerne bakplata. Ofte står det hvilken verdi en sikring skal ha ved sikringsholderen, hvis ikke står det på sikringen. Det er som regel lett å se på en sikring at den har gått. Bensinstasjoner pleier å ha sikringer som funker. Husk bare å spørre etter en treg sikring.

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel skrudde av bakplata sent igår kveld, men fikk itte ut den nederste delen (der strømkabel, høyttalerkabel etc kobles inn) for den sto bom fast... og det var så sent at jeg ikke orket å gjøre noe mer enn å legge meg ned for å sove...

noen som vet om det er noen ekstra skruer som skal skrues løs ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.