Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom gitarbyggere


rocktrond

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • 1 month later...

De holder på å mekke ny. Har tatt mange uker nå - skulle egentligt blitt sluppet ut til allmennheten til jul :blink:

Er selv veldig keen på en Hesperian custom. Han driver av og til med små semi custom batches med 6, 7 og 8 strengere. Plaine quilt maple gitarer med olja finish, bolton, fast bro, passive mikker, lønne hals og ibenholt gripebrett. De kosta rundt 1600-1700$ uten shipping. Skal du ha en full custom BRJ må du nok opp i 3000$ sikkert (neck thru og hele pakka).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder på å mekke ny. Har tatt mange uker nå - skulle egentligt blitt sluppet ut til allmennheten til jul :blink:

Er selv veldig keen på en Hesperian custom. Han driver av og til med små semi custom batches med 6, 7 og 8 strengere. Plaine quilt maple gitarer med olja finish, bolton, fast bro, passive mikker, lønne hals og ibenholt gripebrett. De kosta rundt 1600-1700$ uten shipping. Skal du ha en full custom BRJ må du nok opp i 3000$ sikkert (neck thru og hele pakka).

Jeg har en Hesperian i bestilling.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God damn you. Specs?

Du kan få litt:

8 strenger, 27 bånd

Mahogny neckthru

2 x BareKnuckle

Quilted top med en superfet farge, føles litt risky når man ikke har sett den, men tror samtidig det blir veldig veldig bra.

Han er jo overarbeidet for tiden, så det går nok noen måneder.

Jeg har god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med custom er jo at det tar veldig lang tid, stort sett uansett hva som måtte loves.

Dette på sin side gir god tid til å skrape sammen penger.

Jeg har betalt 600$ i forskudd, resten betales når den er ferdig.

Det er klart at ventetiden kan føles ubekvem, og ingen vet jo i hvilken situasjon man er i ett år etter, men i mitt tilfelle er jeg gammel og etablert så det er ingen fare.

Jeg skal alltids klare å gi lyd ifra meg når den er ankommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.