Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom gitarbyggere


rocktrond

Anbefalte innlegg

Det kommer veldig an på spekken - jeg antar fra ca. 1800USD og oppover. Sendte en forespørsel til dem og fikk aldri svar. Kan anbefale å sjekke ut Shamray - ikke like fancy hjemmeside som Ran, men jeg tror gitarene er minst like bra - kanskje bedre. Desuten er det en kanadier som heter Michael som er kontakten der - så det er ikke noen problemer med komunikasjonen (om du behersker engelsk selv da). Og Michael har dødspeiling på hva han snakker om. Har vært mye i kontakt med han de siste månedene - og han svarer godt alle spørsmål du har, og kommer med veldig gode råd. Desverre fikke jeg ikke solgt RG'en min, så custom gitar må vente til en senere anledning.

tok det lang tid å få svar fra shamray? sendte mail til de ang et custom prosjekt jeg har for over en uke siden men har ennå ikke hørt noe.....

sendte mail på russisk da men det burde da ikke være noe drawback:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne tråden nå, og her mangler jo....

http://www.canadianbreed.com/

Han har allerede levert en til Hermok her på GN, og holder på med en til meg.

Tror prisene hans starter på ca CAD 1650,- for en T-Class, og ca 1800,- for en S-Class.. ( omtrent samme kurs som USD )

Men det er jo bare å fyre en mail å spørre, han har vært kjapp tilbake til meg i hvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Electrical Guitar Company

Om noen kjenner til gamle Travis Bean eller Kramer gitarene med aluminiumshals så er dette steget videre.

Kevin Burkett startet opp med å restaurere gamle Travis Bean gitarer før han begynte å lage egne. Lager gitarer i ren aluminium og hybrider (tre-kropp og alu-hals). Han modder også eksisterende gitarer..

Kan så å si lage hva-enn du er keen på, jeg har en allerede og nummer 2 er på vei!

Sjekk ut:

http://www.electricalguitarcompany.com/

og

http://www.facebook.com/pages/Electrical-Guitar-Company/287341599023

Advarsel! Sikling kan forekomme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hei dere som leter etter custom gitarer burde sjekke ut DELANEY GUITARS. De bygger krem og kvalitets gitarer. Og ikke minst så bruker de CreamT pickup's... Norsk kvalitet.

Jeg sikler litt på den The "Jagata", den med avrundet kropp... PRS strat egentlig, men fet er'n syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.