Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metalgitar m. tremolo


jonta

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg, (for eksempel du Wylde Thing som har en) hva er det som gjør Schecter's Hellraser så dyr? Det kan da ikke bare være det lekre utseende, eller navnet, den har ikke gjennomgående hals, ikke helt spesielle mic'er????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer generellt ann på bygningsprosessen, kvalitet på treverk (sort, tørketid etc), kvalitet på deler som blir brukt, finish, ja... MASSE

Enkelte skal også ha betalt for navnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg, (for eksempel du Wylde Thing som har en) hva er det som gjør Schecter's Hellraser så dyr? Det kan da ikke bare være det lekre utseende, eller navnet, den har ikke gjennomgående hals, ikke helt spesielle mic'er????

er den så dyr?

den har set neck, skikkelige stemmeskruer, skikkelige mikker, samme på som hvilken som helst dyrere gitar,

grunnen jeg vil si at den er dyr (om den er det) er de er super bra og spille på og at de låter sinnsykt bra.

p.s jeg har betalt 9000 samlet for mine to hellraisere. (ebay) den ene kjøpte jeg flunka ny, den andre kom med ny skikkelig skb kasse. begripe ikkje ka som er dyrt.. LP er dyrt..

edit: de er jo produsert i korea. er nok derfor de er billigere enn steindyre usa gitarer.

Endret av Wylde Thing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På e, bay ? fra hvilket land? Og hva ga du for den nye?

er V fr som er den nye, gav 850 dollar, fikk den fraktfritt.kom fra USA dollaren var på 5 blank da. så kan du sette i gang med den ekstremt avangserte matten. hehe

den andre (C7) kjøpte jeg brukt av en fyr . kom på 3800 totalt, med kasse + frakt + moms + tollgebyr. men han hadde skrevet halv verdi på pakken, uten at jeg ba han om det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et veldig bra tilbud hos Guitar workshop på Bekkestua i Oslo. Kanskje ikke fullt så billig som forslaget til W.T.

Freedo: GRATULERER! Den gitaren virker utrolig bra særlig hvis du fikk med begge B.L. mic'ene, neck through å greier. det er det ikke på Hellraiser'n. Men kanskje ikke serlig merkbart limt eller gjennomgående hals?

Til slutt

Takk for alle gode råd!

Takk til Orsvend på Hamar for et duganes tilbud på ESP'n

Nå får jeg konse for fullt å prøve å finne ut hvordan denna joysticken funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.