Web Analytics
Jump to content

Noen som vil bytte e Jagmaster mot en Strat?

Pigeon
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg har så sinnsykt lyst på en Squier Jagmaster, men jeg har ikke råd og kommer ikke til å få det heller. Men jeg har en god oppgradert (info får du hvis du vil bytte =P) Squier Strat som jeg ikke bruker fordi jeg har to av dem =/ Jeg bor i oslo-området

Er det noen som vil bytte en Squier Jagmaster mot en Squier Strat?? Eller mot noen effektpedaler?

Edited by Pigeon

Hvis det i det hele tatt skal være håp for den "annonsen" din må du nok fortelle ALT om gitaren du vil bytte - bilder, hva som er oppgradert osv og sannsynligvis tenke på hva du skal betale/bytte i tillegg. En Jagmaster koster jo mer og det er langt færre av de enn billige squier strat'er.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Dagens gitar. Nå er alt på plass, men innser jo at jeg bør bytte ut den kinesiske Wilkinson-stolen med noe litt mer raffe saker. Plukket opp en pakke med aged deler i går (kontrollplate, jack-brønn, knotter, halsplate og diverse skruer). Bare å koble ledninger og sette på strenger, så blir det sus i serken. Om noen har en aged telestol liggende, hyl ut. 
    • For å lime på en sånn kant av abs plast , bør vel det først freses vekk tilsvarende som skal på igjen. Hvis ikke blir det noe rart med størrelsen.  Og bruke en varmepistol for å få det rundt de mindre hjørnene . Sikkert ikke det enkleste å få det pent, spesielt på et gjennomsiktig brett, men det lar seg nok gjøres.
    • Tipp-Ex   Neida. Jeg laget noen gjennomsiktige brett for mange år siden, og fikk en lignende (men ikke så skarp) effekt ved å matte kanten på brettet. Spørs hvor slak vinkelen på kanten er.
    • Jo, det som er der er en slags maling. Aner ikke hva det er, men det må jo ha vært mykt og påførbart og deretter herdet på noe vis. Skulle likt å visst hvilket materiale som er brukt.
    • Skulle jeg til å si også. Må jo være det absolutt enkleste.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.