Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du i gigbag'en?


AXL

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til en kvalitetsgigbag? Jeg holder på å slite ut Ritter nr.2 nå. Det er den femte gigbaggen jeg har eid..

Min bag.

Vil anbefale denne, den er solid som fjell.

Altså, jeg har ikke klart å slite den ut enda, og jeg har hatt den i snart 2 år. Den ser rett og slett ny ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg er av typen som har ganske lite stæsj, men sjeldent må låne

- gitar med reim på

- 3stk 3m kabel

- En feeeeit bunke med noter/lekser

Ellers har jeg pedaler i egen sekk, der det stort sett også er skolesaker+macbook

Plekter er i lomma, og strenger ryker så å si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde viljestyrke :P

Gang prisen på 20-pakningen med hvor mange du kjøper i løpet av et år, og se for deg hvilken latterlig deilig gitar du kan kjøpe i julegave til deg selv om et år for pengene du sparer.

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Stingray fra sent åttitall, rund og fin den! :) Jeg tror jeg har vært så "heldig" at jeg har fått et spesielt tungt eksemplar. Reimfestet har i hvertfall slitt seg rett gjennom baggen og sømmen har raknet på den ene siden. To av glidelåsene er også føkka. Dette etter et og et halvt års normal bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Stingray fra sent åttitall, rund og fin den! :) Jeg tror jeg har vært så "heldig" at jeg har fått et spesielt tungt eksemplar. Reimfestet har i hvertfall slitt seg rett gjennom baggen og sømmen har raknet på den ene siden. To av glidelåsene er også føkka. Dette etter et og et halvt års normal bruk.

Woah. Den må være laget av tungt tre. Kanskje det ble vannet med tungtvann? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.