Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste metal-album dere har kjøpt?


xshorteyx

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Av Symphony X synst eg The Divine Wings of Tradegy og The Odyssey er to av dei betre albuma. Paradise Lost synst eg eigentleg var heilt kurant :)

Må nesten legge til litt nordmenn: Circus Maximus - Isolate & Pagan's Mind - Enigmatic Calling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmh :) megadeth er sjukt rått.. liker alt jeg har hørt fra dem

Hoppa du glatt over "So far, so good, so what?"? :D

Likte veldig godt Helmet - Betty for lenge siden. Ellers... Ikke mye metall her i gården. Likte også Morbid Angel singelen til God of emptiness. Det er vel metall nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Symphony X synst eg The Divine Wings of Tradegy og The Odyssey er to av dei betre albuma. Paradise Lost synst eg eigentleg var heilt kurant :)

Må nesten legge til litt nordmenn: Circus Maximus - Isolate & Pagan's Mind - Enigmatic Calling

Musikken er bra, litt kjedlig av og til..

Men vokalisten har så kjipt og irriterende stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikken er bra, litt kjedlig av og til..

Men vokalisten har så kjipt og irriterende stemme.

Ny albumet til Pagan's Mind, God's Equation, synst eg var ganske svakt, og at bandet verkar å helle mot det kommersielle. Klart det var nokre få songar det var nokre catchy riffs på, men eg synst ikkje det kan måle seg mot dei tidlegare albuma dei har laga. Eg synst Nils Rue er ein fantastisk vokalist, sjølv om han kan overdrive den ganske mykje til tider.

& Aegean Shores synst eg er fantastisk gode låtar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.