Web Analytics
Jump to content

Marit Larsen - The Chase

Yngtchie Blacksteen
 Share

Recommended Posts

Jeg synes The Chase er enda litt mer sukkersøt enn hva Under the Surface er, og om det er positivt eller negativt avhenger litt av dagsform og sinnstemning. Det er uansett en strålende flott plate om man liker Marit Larsen. Er ikke noen verdens tvil om hvem som synger uansett hvilken sang man hører på :)

Jeg synes The Chase er enda litt mer sukkersøt enn hva Under the Surface er, og om det er positivt eller negativt avhenger litt av dagsform og sinnstemning.

Dette er veldig sant. Fantastisk med litt for mye strykere også (ikke ironisk, jeg liker det :P).

Enig i at den er søtere enn den første, men likheten er ihvertfall for meg at den krever en del gjennomlyttninger før sangene setter seg på hjernen. Spesielt andre halvdel av Under the Surface tok en stund før jeg ble skikkelig vant til musikken, og denne platen er på samme måten.

Jeg la platen rett inn på iPoden, og koser meg med den på jobb.

Hørt plata en gang, og førsteinntrykket er at det kanskje var flere "hit'er" på den første. Må nok høre gjennom noen ganger til før jeg kan uttale meg mer bestemt. Uansett en nydelig produksjon som på den første.

• 3 months later...