Web Analytics
Jump to content

Hvor kjøper man Deluxe Strat?

M55ikael
 Share

Recommended Posts

De hadde denne på Helland musikksenter for en tid siden til 9995,- Jeg vurderte denne selv da men endte med å kjøpe meg en les paul istedet. Desverre så tror jeg ikke de har den mer siden det var et tilbud i forbindelse med et flytting. Men du kan jo kanskje spørre om en god pris av de?

P_Bassman:

Kunne ikke vært mer enig! Og den ser enda penere ut IRL:

1bca_1.JPG

De hadde denne på Helland musikksenter for en tid siden til 9995,- Jeg vurderte denne selv da men endte med å kjøpe meg en les paul istedet. Desverre så tror jeg ikke de har den mer siden det var et tilbud i forbindelse med et flytting. Men du kan jo kanskje spørre om en god pris av de?

Tusen takk for info! Kontakter dem snarest!

Fy søren! Hadde kjøpt den på flekken for den prisen...

Edited by M55ikael

Vurderte den selv når den kom, men gikk for en gammel 91' Stratocaster Plus med Lindy Fralins til halve prisen. De hadde en sånn på tre45 ei god stund, nå er det oså en god stund siden sist jeg var på tre45, så kanskje de fortsatt har den...

Om det er i ei instrument-sjappe er det ikke store forskjellen. Om du kjenner noen som du jobber der er det ikke umulig at du får avslag, Kanskje er du også så heldig at du får den til innkjøpspris. korpsservice.no eller Skage Korpsservice i Namdalen selger så og si alle gitarer til innkjøpspris :) Skikkelig greie folk. Ta en telefon dit om du er interresert.