Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kjøper man Deluxe Strat?


M55ikael

Anbefalte innlegg

De hadde denne på Helland musikksenter for en tid siden til 9995,- Jeg vurderte denne selv da men endte med å kjøpe meg en les paul istedet. Desverre så tror jeg ikke de har den mer siden det var et tilbud i forbindelse med et flytting. Men du kan jo kanskje spørre om en god pris av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P_Bassman:

Kunne ikke vært mer enig! Og den ser enda penere ut IRL:

1bca_1.JPG

De hadde denne på Helland musikksenter for en tid siden til 9995,- Jeg vurderte denne selv da men endte med å kjøpe meg en les paul istedet. Desverre så tror jeg ikke de har den mer siden det var et tilbud i forbindelse med et flytting. Men du kan jo kanskje spørre om en god pris av de?

Tusen takk for info! Kontakter dem snarest!

Fy søren! Hadde kjøpt den på flekken for den prisen...

Endret av M55ikael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte den selv når den kom, men gikk for en gammel 91' Stratocaster Plus med Lindy Fralins til halve prisen. De hadde en sånn på tre45 ei god stund, nå er det oså en god stund siden sist jeg var på tre45, så kanskje de fortsatt har den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er i ei instrument-sjappe er det ikke store forskjellen. Om du kjenner noen som du jobber der er det ikke umulig at du får avslag, Kanskje er du også så heldig at du får den til innkjøpspris. korpsservice.no eller Skage Korpsservice i Namdalen selger så og si alle gitarer til innkjøpspris :) Skikkelig greie folk. Ta en telefon dit om du er interresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.