Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flaut


Goggen

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ei jente på 16 som synger soul-pop, med låter skrevet av. bl.a. Jack White (White Stripes), og the Roots som studiomusikere. Hun høres slett ikke ut som hun er 16 år, derfor mistenker jeg henne for juks og fanteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg?

Jeg synes dette er ganske dårlig moral ja. Det er ille nok at artister bruker playback på scenen synes jeg... men når de går så langt dubber markedsfører og gir ut en artist pga. pent utseende, da er toppen nådd etter min mening.

Får endelig håpe at dette gir en kickstart for den jenta som faktisk sang på plata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven:

Britney tviler jeg på at har dårlig stemme, eller standin om du vil. Siden det var pga stemmen som liten at hun kom høyt opp i bransjen i hjemstaten... (jeg ser for mye tv :( )

Og ellers samme greia med the darkness. Hørte noe på dem en stund før de ble kjent. De har jo holdt på ganske lenge, så tror ikke han bruker noe sånt heller heheh...

Ellers enig med Goggen og Gnome

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Hvem bryr seg?

Jeg synes dette er ganske dårlig moral ja. Det er ille nok at artister bruker playback på scenen synes jeg... men når de går så langt dubber markedsfører og gir ut en artist pga. pent utseende, da er toppen nådd etter min mening.

Får endelig håpe at dette gir en kickstart for den jenta som faktisk sang på plata.

For min del så bryr jeg meg fint lite, men jeg er enig i det du skriver. Men slik er desverre popkulturen i dag. Meget overfladisk. Formålet med Tine var vel helst at hun skulle selge skiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.