Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

M-Audio Keystation 88


Anbefalte innlegg

ser bra ut... men blir vel dyrt(dyrere) i norge.... du kan jo eventuelt kjøpe et billigere midikeyboard og en midicontroller(behringer kommer med noen billige i mai/juni)... men det jo spørs om du kommer opp i samme pris likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har controller, evolution uc-33. Har også et 49-tangenters midikeyboard, men vil gjerne ha veide tangenter.. :) prisen blir nok endel mer i Norge ja, rundt 10 000 sa en på procom. men det er igjen ikke så vanskelig å kjøpe fra utlandet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betaler aldri iverden 10k for den nei, muthin :) men den selges jo for $499. Kjenner noen skal til usa om noen måneder, men hvis jeg skulle fått den tilsendt, må jeg vel betale 24% moms og mye frakt osv osv?

du kan lure deg unna moms'n vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan jo det. Men altså, tror de skal være i USA i litt over en uke. Hvis de har plass til å ta den med hjem/sende den som spesialbagasje på flyet så kan man vel ikke kreve moms? Man vet jo liksom ikke om man har eid keyboardet i 2 år eller ikke? (eller, ligger den innpakket i originalemballasjen så kanskje:P) men liksom, jeg sendte gitaren min med spesialbagasje til syden i en gigbag(haha) det kostet vel 10 kroner eller noe og den var iallefall helt fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.