Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnes denne gitaren?


rocktrond

Anbefalte innlegg

Noen av Razorback'ene ser unektelig ganske fete ut, men ikke helt min stil :)

Jeg foretrekker litt små "strat" kropper - Ghostrideren min, PRS, Hellcat'en over, Caparison Horus etc...

Hadde jeg vært på jakt etter en ny "sidekick" gitar, og ikke ny "hovedfjøl" - så kunne nok en Razorback vært aktuell :)

Takker for alle innspill så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd på LP er litt helligbrøde, men denne er tøff. Hvis du klarer deg med 22 bånd - noe alle bør gjøre :)

Ellers har ESP som nevnt over noen Eclipse-modeller med Floyd. Finner ikke disse på nettsidene til ESP, men jeg har sett dem i den nyeste katalogen. Også har du Travis Miguel signaturmodellen. :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd på LP er litt helligbrøde, men denne er tøff.

Du kødder, har Gibson laget en LP med floyd? :lol: De burde slengt på noen EMG'er, farga den svart, hatt hodeskalleinlays og gjort den skikkelig metal når de først var i gang da :P Burstbuckere? 500T og 496R er hvertfall et minimum da :ninja: Dumme Gibson Customshop -_-

Trådstarter: Tviler på at du finner en strat/superstrat med 24,75"-skala. Virker ikke på meg som at det finnes :ninja:

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 24,75 superstrat som er i produksjon er jo Caparison Horus.

Så alternativene jeg har kommet fram til er en slik - eller en custom. Har sendt forespørsel til Shamray om hva en Hellcat kopi med 24,75 ville koste - og fikk svar i dag (på en søndag) - at det ville koste $2900. Skal sende samme forespørsel til Ran også :)

Noen som har noen formening om Shamray vs Ran?

Prismessig vil nok en Horus komme gunstigst ut - og jeg kjenner en gitarbygger - og kan dermed få den lakkert slik jeg vil.

Ikke en lett avgjørelse dette - en custom vil uansett bli hakket fetere i henhold til den absolutte drømmefjøla.

Takker masse for alle innspill - nå skal jeg gå inn i den berømte tenkeboksen (men hvor har jeg gjort av den nå igjen?)

ps: om dere lurer på hvorfor jeg ikke snakker med gitarbyggeren jeg kjenner om å lage drømmefjøla - så er det rett og slett fordi han opperer i litt annet landskap en superstrat-land: http://www.pk-gitar.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.