Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band i Tromsø


Jan Bavian

Anbefalte innlegg

Gitarist på 16 år søker band i Tromsøområdet. Er åpen for flere sjangrer, men vil helst spille noe innen rock/metall.

Edit: Da tenker jeg på alt fra Big Bang, Guns n' Roses til Iron Maiden. Dvs ikke noe hardere enn Maiden. Har også mest lyst til å spille med noen på min egen alder, så 3-4 års aldersforskjell blir litt for mye.

Endret av Jan Bavian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har band forsåvidt, men er gjerne med på andre prosjekter, men mister litt interessen når scarcrow skriver "oxo". :P

Andre fra Tromsø her?

mista interessen fordi jeg skriver OXO? hvorfor det? om jeg tørr spørre?

har nå gått uten band i 6 måneder å er på leiting etter Metal\Rock band...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, satte den litt på spissen. Har erfart at folk som skriver "oxo" kanskje er i litt forskjellig aldersgruppe enn jeg.. Nå brukte jo jeg selv en smiley i setningen så egentlig skjøt jeg meg selv i foten. :P ROFLMAO :lol::lol::lol:

hehe.. ja sjøl så e æ 20 så:P hehe... har bare en stygg vane t å skriv sånn på dataen :P hehe...

ka du spælla da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller gitar, har også bass og kan bidra med det også :) Har øvingslokale på mellomveien med bandet mitt, var bare interessert i om noen andre kanskje trengte gitarist eller bassist til andre prosjekter. Er du 20 så er du jo nesten like gammel som meg, 22!

kunne trengt bassist da:p

kunne tenkt meg å starte noe, har ikke spillt i band på 6 mnd så begynner å bli lei av å sitte på romme aleine:p hehe...

korr du sir du har øvingslokale?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk også på leting etter band i Tromsøområdet, spiller for det meste Rock og Metal.

Hadde vært morsomt hvis vi hadde klart å mekka sammen et band. Du kjenner ikke noen bassister eller trommiser?

Edit: Kan nevne at jeg har en Iron Maiden-periode for tida, så det hadde ikke gjort noe om vi hadde spilt noe i den sjangeren. :P

Endret av Jan Bavian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt hvis vi hadde klart å mekka sammen et band. Du kjenner ikke noen bassister eller trommiser?

Edit: Kan nevne at jeg har en Iron Maiden-periode for tida, så det hadde ikke gjort noe om vi hadde spilt noe i den sjangeren. :P

kjenner ingen bassister eller trommiser her men "markuska" her inne har sagt at han har bass å kan spille...

Maiden hørtes jo bra ut da.. hehe

selv har jeg noe av den samme perioden, men også litt hardere til tider.. hehe..

ja band må man vel klare å danne:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt gitar i noen år, takler bass bra, vet ikke om jeg klarer å spille alle sangene helt perfekt slik de skal, men har god forståelse for musikk og driter meg ikke ut, slik at dere hører det ihvertfall :P

hehe... ja men det er jo bra da... vet du om non lokala vi kan bruke å evt. en trommis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt kontakt med rockefabrikken, får se hva som skjer... er du go på gitar da? (sånn leadguitar-god):P

Vanskelig å vite hva du mener med veldig god :P vet jo ikke hvor gode dere er. Men jeg vil si at hvis jeg går inn for å lære meg noe, så klarer jeg det (har ikke giddet å lært meg å sweepe, men er i øvingsfasen). Jeg har jo holdt på med musikk siden jeg var ganske liten, så gehør å sånt har jeg i hvert fall. Rytmegitar bør iallfall ikke bli noe problem. Passer bra da jeg spiller på tele ;)

Edit: Hvor god er du da? :P

Endret av Jan Bavian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.