Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

FORSTERKERGALLERI - Post bilder av din forsterker!


Anbefalte innlegg

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har alltid sagt det og sier det igjen, kjør det i rack format med separat sluttrinn og preamp , så ordner det seg !! :P

Blir fantastisk mye ledninger og surr, men fler muligheter... Av en eller grunn synes jeg det er mer baller i en feit topp :lol: Men et 12-20U rack med masse drit er utrolig artig det også, om man har råd, plass og crew til det da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til gutta med rør Marshall, hvordan i helvete kan dere ha en sånn i huset? Må jo cranke skiten for å få gullvrengen, og gjør man det så dør man jo 8)

Vi dør i allefall lykkelige! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Men har faktisk ikke så dum lav-volum-lyd nå :)

Jeg bruker en Hotplate i mellom JCM 800 toppen på 50w og 2 Greenbacks elementer med en ganske lav følsomhet (trur det er 97db/w/m noe som er en del lavere enn "vanlige" celestions) Så volumproblemet er (noe) mindre enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Men til gutta med rør Marshall, hvordan i helvete kan dere ha en sånn i huset? Må jo cranke skiten for å få gullvrengen, og gjør man det så dør man jo 8)

Neida.... kjører en ADA MP-1 gjennom et Marshall sluttrinn, sluttrinnet står på kl. 12 og preampen på kl. 09.... genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den er veldig Alive in an Ultra World Vai liksom ;-)

Etter en uke med ordentli' bruk nå, så er jeg fortsatt ikke fortrolig med den.. Hører absolutt potensiale, men er en amp man må skru mye på for å få lyden man vil ha. Bass//Middle/Treble er plassert heeelt annerledes frekvensmessig en andre amper jeg har vært borti, så her gjelder det å stole på øra mer enn på øya liksom..

Syns lydmessig den heller litt i retning Bogner Shiva/XTC, men har en kraftigere bunn og ikke fullt så mye gain..

Savner altså litt gain...

Driver å kikker på bosst-pedaler samt vurderer å bytte de to siste 12ax7 røra for å se om jeg får litt mer gain ut av ampen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.