Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

FORSTERKERGALLERI - Post bilder av din forsterker!


Anbefalte innlegg

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trasistor amp gett.. jaja, låter knall mosfet da, mye bedre enn de andre transistor ampene til marshall iallefall.. rock on..

Kan egentilg ikke si annet en at jeg er kjempefornøyd med den. Med en overdrive pedal inn i distortion kanalen låter den skikkelig kult. Godt egnet forsterker til dømetall. (En kar på harmony-central kalte den for "THE death metal amp") Spiller også mye høyere enn f.eks. vs100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var innkjøpene gjort for denne gang

forsterker1.jpg

Jeg er så ubeskrivelig fornøyd!! passer meg så til de grader!! låter knall ;) får til og med presset ut nydelige clean-lyder..! :D

Føler meg 10 ganger bedre på gitar enn før jeg skaffet meg denne riggen :P har faktisk litt selvtillit når jeg spiller på den! Ikke dårlig altså :roll: :P

Vel verdt de 14.000 norske kronene jeg måtte ut med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hmm... skal jeg ta bilde av riggen så må jeg jo putte film i kameraet, fremkalle dem og scanne det. Eller... innstallere scanneren først. Jaja...

Jeg lister opp driten:

ENGL Fireball topp

Behringer 4x12

Mesa Boogie Studio preamp - hva synes du om den Djbjonik? Skal prøve å få inn 50/50 powerampen for å kjøre en ren Mesa rigg der, så jeg har ikke fått brukt den enda.

Marshall MG10 nattforsterker...

Forresten en del artig støff her :D

Men til gutta med rør Marshall, hvordan i helvete kan dere ha en sånn i huset? Må jo cranke skiten for å få gullvrengen, og gjør man det så dør man jo 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.