Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cubase gjennom zoom h4


Lizard

Anbefalte innlegg

Hei der. Lurer på om det er noen som kan fortelle meg kvifor eg får lyden på etterskudd gjennom cubase når eg bruker zoom h4. Tror ikke dette er pga zoomen men heller cubase, fordi når eg kiker på innspillingsenheter så viser det at lyden kjem korrekt, mens eg i cubase får lyden i etterskudd. Eg tror dette er noe som har skjedd i ettertid, men er ikke helt sikker da eg ikke har brukt programmet noe særlig. Håper det er noen som kan oppklare dette! Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der. Lurer på om det er noen som kan fortelle meg kvifor eg får lyden på etterskudd gjennom cubase når eg bruker zoom h4. Tror ikke dette er pga zoomen men heller cubase, fordi når eg kiker på innspillingsenheter så viser det at lyden kjem korrekt, mens eg i cubase får lyden i etterskudd. Eg tror dette er noe som har skjedd i ettertid, men er ikke helt sikker da eg ikke har brukt programmet noe særlig. Håper det er noen som kan oppklare dette! Takk.

Du må skjekke om du får justert latency(forsinkelsen). Det er ikke alltid dette lar seg gjøre helt til 0, men du kan justere ganske godt ned mot hvertfall! Hvordan du gjør det husker jeg desverre ikke så det må noen andre hjelpe deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.