Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sende amp


Aphelion

Anbefalte innlegg

Fikk 10k i erstatning fra posten. Ble veldig OK behandlet.

Cool!

Det finnes vel OK folk i postvesenet også tross mine vrangforestillinger :lol:

Jeg tjente faktisk på den ene saken min mot de, jeg fikk igjen verdien og jeg beholdt

ampen og fikk den reparert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare deg!

Ampen svever ikka av gårde på en myk fluffy rosa sky der heller, men alt

er bedre enn Posten hvis man har et valg.

Desuten er de fleste amper faktisk laget for å tåle å sitte på i en buss, eller turneer som det også

avogtil kalles!

Nå mener jeg og la buss personale ta en amp og transportere den med buss... vet jo aldri hva som kommer til og skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må man ha i bakhodet at den ampen man har faktisk allerede har blitt sendt halve kloden rundt før du kjøpte den.. Og den overlevde jo det ikke sant ? Det eneste problemet jeg ser ved transport er postens samlebånd og "tipping" i containere ved sortering. Har du original emballasje går det alikevel stort sett greit faktisk. Er du usikker er vel buss eller et lokalt transportselskap (bare ring og hør ! De fleste tar gjerne med noe ekstra og leverer det til og med på døra ofte) det greieste. Hvis en amp ikke tåler en busstur (med eller uten emballasje) er det noe galt med konstruksjonen i utgangspunktet.. Tenk på hvordan en amp "on the road" overlever uttallige transport etapper i ulike kjøretøy.

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jeg og la buss personale ta en amp og transportere den med buss... vet jo aldri hva som kommer til og skje!

Satte den i lasterommet på bussen selv.

Buss sjåføren åpna lasterommsdøra når bussen var framme og han som kjøpte den

løfta den ut selv.

Uansett er det jo tryggere, kan jo få navnet på bussjåføren hvis du er paranoid!

Tryggere en att 20 anonyme postgorillaer står og kaster ampen din rundt skulle jeg tro :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.