Web Analytics
Jump to content

Sende amp

Aphelion
 Share

Recommended Posts

Jeg skal sende en forsterkertopp, hva er tryggeste måte å gjøre det på? Posten eller noe annet?

da jeg kjøpte min blei den sendt med buss fra trondheim! jeg sto på bussholdeplassen og tok den i mot.

var pakka godt inn i bobleplast!

Fikk en combo tilsendt for ikke lenge siden med posten. Senderen tok ut rørene og pakket dem i bobleplast. Ampen ble pakket i bobleplast og sendt i pappeske. Ikke noe problem. Ikke nevneverdig dyrt heller. Norgespakke....

Nice. Har fortsatt originalesken og den er det flust av digre isoporbiter i, burde det holde tro?

Tror jeg ganske sikkert. Bare sørg for at ampen ligger godt beskyttet inne i pappeska. Får du tak i litt bobleplast i tillegg til isoporen, skulle du i alle fall være rimelig safe.

Edited by Audun

Skal du sende med posten, bør du tenke på, og regne med at ampen blir kastet eller sluppet under frakt. Om du ikke får skader utenpå forsterkeren, kan du likevel risikere innvendige skader på ampen. Jeg har akkurat fått erstatning fra posten for skade på amp under sending. Den hadde blitt slengt rundt og fått innvendige skader. Hvis du ikke har egen forsikring på sendingen er max erstatning fra posten på 10k.

Sende med buss er det tryggeste.

Solgte en Diezel VH4 på den måten, en alt for dyr amp til at jeg

hadde tatt sjansen på å la gorillaene på posten behandle den.

Har sett eksempler på hva de kan gjøre noen ganger(har hatt 2 erstattningssaker mot posten tidligere)

Satte den sjøl inn på bussen og der stod den til den ble mottat av kjøper som stod og venta, tryggt og raskt :)

kanskje det bare er meg, men jeg hadde aldri sendt ampen med bussen :) det høres rett og slett ikke "sikkert" ut...

Det er bare deg!

Ampen svever ikka av gårde på en myk fluffy rosa sky der heller, men alt

er bedre enn Posten hvis man har et valg.

Desuten er de fleste amper faktisk laget for å tåle å sitte på i en buss, eller turneer som det også

avogtil kalles!

Tok sjansen igjen!!!! Et stk. amp blir de kommende dagene kastet rundt av postens "ampknusere". Håper det går bra denne gangen. (det gjorde det jo ikke sist)

Fikk du erstattning?

Jeg har god erfaring i å vinne sånne saker mot posten.

De prøver som regel å drukne deg i papirer så du gir opp, men det gjelder

å være hardass hehe