Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

guitar rig 3


Wylde Thing

Anbefalte innlegg

Omg, jeg så akkurat etter en sånn tråd selv i forigårs :) Tenkte å høre om det var noen som hadde testa det skikkelig.

Jeg ser på finn at du kan kjøpe pedalen fra GR-2, pluss GR-3 til rett over 2000,- men jeg vet

ikke riktig hva som er forskjellen på den gamle og nye pedalen. Jeg orka uansett ikke å vente, så jeg stakk på Immerslund

å henta meg en i går. Virker jo morsomt, men har ikke fått brukt den så mye ennå.

Viss du kan ville vi satt pris på om du kunne demonstrere den? :D

med bilder og forklaring, eller video :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser man han guerra en. flink for for all del. men her får man i alle fal beskrevet selve opplegget litt. jeg for min del klarer jeg meg veldig godt uten pedalen så da er vel session veien å gå, som aphelion sa :unsure: eller?

takk for innspill

neste spørsmål? hvor er den billigst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det. Det er bare det at man bare får 15 minutters prøvetid eller noe sånt. Men man får jo testet ampene og effektene osv.

Ok. Vil nok tro du hadde greid å finne deg mange gode oppsett hvis du hadde sitti med det en stund. Det tar jo litt tid å forske ut. GR, og spesielt 3, er i hvert fall helt klart den beste ampsimulatoren for PC/mac! Jeg har prøvd Amplitube, som også får mye skryt, men den er ikke i nærheten av GR3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.